dimarts, 23 d’octubre del 2007

Avui si que ha estat un dia cansat, molt aprofitat però també molt cansat.
I això que m'he llevat a les 7 i mitja! No sé perquè però m’ha donat la sensació que era més d'hora, encara tenia son i estava tot fosc com si fossin les 6 del matí. Mont estrany.

Però bé, he fet el de sempre, anar a classe de 10 a 12, a la biblioteca a fer exercicis de 12 a 3 i anar a pràctiques de programació de 3 a 6. Cal a dir que no he parat a descansar ni un sol segon. Em sembla que de tots els Dimarts aquest ha estat el que més he aprofitat. Potser per això he arribat tant cansat a casa... o potser per culpa la Renfe que per anar i tornar m'ha fet dormir 1 hora.

Ara a veure el Barça i a dormir d'hora. Demà c casa el Pablo a intentar acabar d'una vegada per totes el programa. Si si, el programa de sempre que des que vaig començar aquest Blog ja estava acabant. I és que les feines llargues fan molt de pal i duren eternament.

I ahir vaig anar al patronat d'esports de Les Franqueses. Em vaig apuntar a classes de tennis pels matins dels Dissabtes de 9 a 10 i mitja. Serà molt divertit i em cansarà molt però així faré més esport... ah! per cert, que el Diumenge varem jugar la segona jornada de Lliga del Futbol 7 i varem guanyar 5 a 2. El primer partit el varem perdre 3 a 2 així que continuem allà al mig, sent un equip "del montón".

I res més per avui. A veure si algun dia m'hi poso en serio i escric més sovint.

Unom!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Molta feina, molta feina, però avui t'has llevat tard, eh! que no t'he vist al tren!
Weno, ja va bé descansar un dia de tant en tant.

Petons wapo! Fins demà!