dijous, 12 de juliol del 2007

No pot ser!!!

La gent és increïble, no m'ho puc creure...

Resulta que el Getafe FC va treure un vídeo de captació de socis massa fort per certes persones. En el vídeo hi sortien diverses escenes bíbliques on els protagonistes rebutjaven a Déu i posaven per davant l'amor al seu equip.

Uns dies més tard, els seus creadors i el club han rebut multitud de queixes d'organitzacions, famílies i, com no, cristians.

Al final l'han retirat i han demanat perdó per si el vídeo ha pogut ferir la sensibilitat d'alguna persona.

Doncs jo sóc cristià, creïent i encara que no molt practicant (per motius de disponibilitat), estic en contra d'aquesta falta de respecte envers ells. Jo pensava estar en un País de llibertat d'expressió... I no m'ofèn pas ni el vídeo ni les imatges que s'hi veuen.

Crec que si realment un creu en el que creu, i més parlant de religió, aquestes coses no tenen perquè fer-li cap molèstia, doncs queda clar que no s'ha fet amb mala intenció i, a més, deixa patent que els seus creadors tenen alguna relació amb el tema, doncs hi han pensat. Això segur que significa que no ho tracten d'una forma venal.

En fi, que el vídeo m'agrada molt i que estic indignat de rebre aquestes notícies tant absurdes.

Unom!