diumenge, 15 de juliol del 2007

Quin cap de setmana...

Acampada Stage Post-Temporada de l'equip de Fútbol 7 Vallès Molet FC.

(Pre-Ressaca)

Divendres esperant a casa fins les 12 de la nit a la resta de jugadors. Al final acampem al jardí de casa, millor lloc i més barat que un càmping. Arriben, plantem tendes (la meva ja estava preparada, la del Cenzano era del Decathlon, d'aquelles que tires i es monten soles). Alcohol, confessions d'en Xavi i fútbol. A dormir a les 6 del matí.

Dissabte dormint fins les 11 (els vaig fer la "pirula", a mitja nit vaig entrar a dormir a casa). Anar a comprar, netejar tot el merder de la nit anterior i dinar una bona carnada! Per la tarda a la piscina (jo no tenia banyador, així que em van fer una magnífica visita...). Partit de fútbol que vam guanyar Ricardo, Pablo A, Ivan i jo 12 a 9 al Pablo M, Arnau, Xavi i Marc. Vespre de pizza, concert Bifidus, visita Acampada Jove de St. Celoni... i xerrada final amb l'Arnau i l'Ivan. Tot molt interessant...

Diumenge de ressaca, llevar-se per endreçar, netejar i queixar-se del cansament general. Dinar i acabar el dia de la millor forma. Ara a dormir acompanyat i demà tornem a començar.

Unom!

[80Gb+7P] Visca "el pulmón" i el... SOLILOQUIO OEEE! SOLILOQUIO OEEE!